03 June, 2012

KUSTUTAMINE

Tere nüüd siis pikema jutustava postitusega.
Asjalood nüüd nii ,et kustutan osad retseptid blogist ,sest need on suur osa minu kavandava firma toodangust ja tänapäeva karmis maailmas pean ennast kaitsma.
Ilmselt teab see inimene ,kes minu blogist on minu abiga ennast ka tellimiste peale tegijaks teinud kellest ma räägin.
Ei karda küll oma piirkonnas päris ilma tööta tulevikus jääda ,kuna arendan ennast ikka edasi ,kuid halb on ikkagi ,sest tänu pole mulle ju öeldud ja luba ka pole küsitud ,et tohiks kasutada.
Jah postitused on  avalikud ,kuid mingi taktitunne ju peaks inimestel olema eriti kui on tegu ikkagi tuttava inimesega.
Küllap on ta omale juba kõik ka ära copynud ja ümber kirjutanud,kuid siiski kustutan nüüd ka siit ära.

Edaspidi püüan ikka pildid vähemalt siia laadida ja kui asi juba päris ametlik ,siis ka sellest teada annan .

Seniks siis ilusat suve algust ja loodame ,et soe ka Eestimaale jõuab .

No comments:

Post a Comment