22 February, 2011

GALERII

Selliste tortidega sain vahepeal hakkama

6 kg sidrunimaitseline

1 kg vaarikamaitseline
1kg sidrunimaitseline
6 kg maasikamaitseline
1,5 kg maasikamaitseline

1,5 kg kirsimaitseline
1,5 kg maasikamaitseline


Selle viimase (alumise) tordi pildi eest paluks mitte mind hukka mõista. Tegemist on kliendi sooviga ja mitte minu isiklikke seisukohtadega. Isiklikult püüan mitte kedagi tema vaadete ja seisukohtade pärast hukka mõista ja kuna olen ikkagi klientide soovidest sõltuv siis ka selle tordi tegin. Selline kujundus oli 17 -aastase mehehakatise soov.

10 comments:

  1. väga kenad tordid! Tubli töö!

    ReplyDelete
  2. Müts maha!!! Väga uhked tordid ja suur töö. Ise otsin head kohupiimatordi õpetust, mis näeks välja nagu kreemitort :) Tahaks seda väga teha oma sünnipäevaks, sest siin maal kus ma elan, ei ole mina veel näinud kohupiimatorti. Ja kas sina mitte ei valmistanud ka hapukoorekreemi? Ehk annaksid veel õpetuse, kuidas seda valmistad. Ja kui sa tõotad, et sellega on sama hea tortile kaunistust pritsida kui vahukoorega, siis usun :) Mäletan et sina tegid

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad tordid!!!

    ReplyDelete
  4. Tòesti ilusad ning kindlasti maitsvad!! Naljakas on see, kuidas nad kòik tunduvad sama suured piltide pealt :)

    ReplyDelete
  5. Jah ,aga kuidas pildistada nii et suurused paistaksid erinevad. Tordid ju valmivad erinevatel päevadel ,et ei saa korraga pildile :D

    Peaks vist mõõdupuu juurde panema ,et suurustest aru saada :D

    Tänan kiituste eest.

    ReplyDelete
  6. Šokolaadijoonistused esimesel tordil - ULME lihtsalt :P mina aru ei saa, ma olen õnnelik kui nime kirjutamisegagi hakkama saan. Koolis sai harjutatud küll (paber tuutuga) šokolaadist jooni ja kujundeid ja asju aga see ei ole veel minu teema! Müts selle eest tõesti maha!!!

    ReplyDelete
  7. Kairi
    saladuskatte all võin paljastada ,et tõsisemad joonistused tulevad küpsetuspaberi ja šablooni abil.:D
    vabakäega lisan siis hiljem pisut juurde ja hoolsal vaatlemisel saab ka kindlasti aru. Kuid pole ju kellelegi väitnud ,et olen kunstnik ja proff ,nii ongi tortidel ikkagi "kodune" käekiri juures
    :D

    ReplyDelete