20 October, 2011

MIS SILMIST - SEE UNUSTATUD

Olen selle blogi  unarusse jätnud ja see on pisut kurb ,kui kiiresti blogimaailmas unustatakse.
Mitte ,et ma seda eriti kellelegi teisele kirjutan ,kuid vahest oli hea julgustavaid kommentaare lugeda.
Praeguse seisuga ei oskagi lubada ,et kirjutisi juurde tuleb  . On küll mõned võlad ,mis tuleb veel ära tasuda ,kuid üldiselt erilist motivatsiooni pole.
Ei saa ka enam oma lemmikuid retsepte siia lisada ,sest enamus läheb neist loodava Firma varamusse ja poleks otstarbekas  neid avalikult levitada,sest  koduseid küpsetajaid ja tordimeistreid on ikka väga palju juurde tulnud.

Piltidest ei taha ka lihtsalt galeriid siia teha ja pealegi on Facebookis minu tortide pildid olemas ja mul lihtsam seal seda jagada.

Panen siia nüüd veel viimased tordid
šokolaadi -toorjuustu kook



2 kg maasikamaitseline


2 kg kirsimaitseline


2 kg maasikamaitseline

1,5 kg kodujuustu ja vaarikatega

3 kg kirsimaitseline


Kaneelilõõts ,mis vahepeal blogides ääretult popp oli . Oli tõesti hea ja mugav süüa


2 kg sidrunimaitseline


porgandikook sidrunitarretisega


2 kg kirsimaitseline

2 kg maasikamaitseline


1,5 kg maasikamaitseline


Ega ma ainult torte tee, kuid napoleoni ei ole ei ole huvitav pildistada ja ka stritslid on ammu ära näidatud.
Kodustest asjadest pisut ka . Sügis võtab suure hooga aias võimust ja lähipäevadel peab ka külmakartlikud lilled talvekorterisse panema. Viimastest tormituultest räsitud männipuud on oma okkaid ka terve õue täis ajanud ja kui ilmadega veab ,siis saab ka need enne lume saabunist kokku rehitsetud ja ära veetud ,et kevadel  lihtsam oleks.
Tervitused veelkord neile, kes  ikka veel siia piiluvad ja kui vähegi motivatsiooni leian siis lisan ka siia midagi.

  ILUSAT SÜGIST KÕIGILE!

8 comments:

  1. Su tordid on ju vaimustavad. Ja meie pererahvaga kiikame Su väheseid postitusi alati!
    Hummer

    ReplyDelete
  2. tänud,
    külastan ka teie blogi ,kuna seal on nii lahe lugemine

    ReplyDelete
  3. sùgisesed tervitused ka Itaaliast!

    ReplyDelete
  4. Tervitused sinna ka :D

    ReplyDelete
  5. Nonii...see on küll tänase päeva kõige kurvem uudis, et siia enam tordi pilte oluliselt juurde ei tulegi:(Mul endal on küll täiesti teistsugune stiil ja meetod,kuidas torte valmistan, aga mulle on meeldinud siin blogis lihtsalt positiivseid emotsioone saamas käia:)Väga vahvad tordid suligatahes ja jõudu firma loomisel ja edendamisel!
    Diinah

    ReplyDelete
  6. Hmm...äkki peaks ka endale Facebooki tegema, kuigi ma sellest mõttest eriti ei vaimustu. Praegu on tütar minu manager, kes oma FB-s minu torte reklaamib:):):)
    Diinah

    ReplyDelete
  7. kallis Diinah. ega seal FB peagi kogu aeg olema :D
    Kuna ma kodune ,siis sealt kaudu hea teiste tuttavate liikumisi jälgida ja seal galerii hoidmine on mugav. Huvitav oleks teada ,millised siis sinu tordid välja näevad :D

    mingil määral tuleb siia kindlasti ka tordipilte juurde. püüan ennast kokku võtta ja siis ikkagi edasi tegutseda ,sest paistab et huvilisi on

    Minu leiab FB Merike Parmas nime alt ,kui huvi on

    ReplyDelete
  8. Mina ka käin piilumas siin Su tegemisi aeg- ajalt! Jõudu firma edendamisel ja ootame ikka edasisi postitusi ka :)
    Jaanika

    ReplyDelete