19 January, 2011

PIRUKAS JA " PÄTSID"

Minu kallis kaasa juba ammu kurdab ,et peale tortide enam midagi muud ei tehta.Eks siis peab ju nurinaid vaigistama .

Tortide vahepeal siis valminud

õuna ja rosinatäidisega kringel
Rosinaga keerusai

Kirsipirukas(põhjaks muretainas ja täidise tegin Nami-nami selle retsepti järgi)



Sefiirikorvikesed

Muidugi on need jälle kõik magusad.

Olen mõelnud ka selle peale ,et miks mul siin ikkagi nii vähe soolasemaid retsepte leidub .Lihtsalt on nii et magusate asjade tegemine köidab mind rohkem.Osaline põhjus peitub kindlasti ka selles ,et eelistan ise maitselt mahedamaid ja magedamaid toite.Millegipärast ei usalda ma neid ürte ja maitseaineid kunagi sellisel määral toidu sisse panna kui retsept ette näeb.
Meie õhtusöögid on tavaliselt ikkagi soolasemad, kuid ei ole tahtnud neid tavalisi ja igapäevaseid toite siia panna.Teistes blogides on väga palju huvitavaid roogasid kirja pandud aga minu pere koosneb sellistest isikutest ,kellele uued asjad toidulaual alati meelejärgi pole ja selle pärast ma aktiivselt "uudistooteid "lauale ei valmista.

2 comments:

  1. Meil on ka nii, et lapsed eksperimente ei tunnista ehk siis klassikalised supid ja praed on need, mida süüakse. Vahel teen ka mitu sööki.
    Aga ise mõtlesin küll, et meeldetuletuseks nii endale kui teistele võiks ka vanu häid lemmikuid postitada. Ka tavalise supi ja kastme juures on igaühel omad nipid.
    Mis magusasse puutub, siis olen ka ise suur maiasmokk ja kookide nikerdamine pakub erilist naudingut :)

    ReplyDelete
  2. Seda jah et ka klassikat võiks kirjutada ,aga minu fotograafilised oskused on nadid ,nii ei suuda ma neid piisavalt isuäratavaks pildistada, kuigi maitsvad on nad küll. :)

    ReplyDelete