02 April, 2009

ALGUS

Nüüd tahaks rääkida sellest ,kuidas kogu see asi alguse sai.
Küpsetamine on mulle alati huvi pakkunud.Kõige suurem mure oli aga selles,et ei olnud eriti kellelegi küpsetada.Abikaasa ei toeta mind magusate asjade hävitamises ja ise ei jaksa nii palju. Lapsed on ka nii valivad ,et lihtsam on mitte rabeleda.
Kuid see on nüüd minevik.
Mind on alati arvutid ja muu selline tehnika ka huvitanud.Nüüd saan oma teadmistejanu kõik käiku lasta ja proovida uusi asju.Loodan ,et kallid uued lugejad ei pane minu esialgseid kobistamisi pahaks ja aitavad mind oma nõu ja jõuga ,et saaksin targaks ja osavaks sellel alal.

1 comment:

  1. Tere Pisimusi/Merike! Edu blogi tegemisel, ma arvan, et see tiivustabki rohkem küpsetama ja proovikivisid ületama.Pilte saab laadida nii: tekstikirjutamise kasti peal on ikoonid, hiirega seal peal libistades, valid "add images", vajutad sinna peale. Siis tuleb su ette foto valimine umbes nagu orkutis, kui peaksid tuttav orkutiga olema. Vajutad sirvi peale, valid pildi ja paned laadima "upload". Aega läheb, kannatlikult ootad, kuni ilmub pilt sinna aknasse ja siis käsib vajutada "done", nii pilt lisandub tekstile. Teksti ette või taha, valikud on olemas.Kui tahad mitut pilti laadida, siis teed seda järgemööda, kannatust pead varuma. Ja kui sa juba teksti ülespanemisega hakkama said, siis tuleb kõik muu ka. Vahva, kui on veel küsimusi, muresid, tagasisidet, võid mulle blogisse kirjutada. Siis ei pea ...ei tea mitme liikmeline toidutare pere seda kõike lugema. Aga las neil olla see rõõm.Kuna blogid on internetis avalikud, peab niikuinii sellega arvestama. Kui ei soovi, et võõrad su blogi loevad, siis saab peale panna parooli ja ainult kutsutule seda jagada. Mina ise pole seda teinud, kuna olen endine ajakirjanik, siis ongi ju nii, et kui sind pole mustvalgel olemas, siis sind polegi, milleks lukud!?Aga Sulle pisimusi soovin häid ägedaid katsetusi(peab vist ka rohkem retsepti järgi tegema hakkama, kuigi siiani seda ma väga ei viljele) ja nende kirglikke jagamisi blogimaailmas!:)Putakas

    ReplyDelete