03 April, 2009

UUED KOGEMUSED

Olen viimasel ajal palju netis surfanud ja leidnud igasuguseid huvitavaid asju.Kuna poisil tuleb varsti sünnipäev , siis tahan talle teha Pikne McQueeni auto kujulist torti . Seoses sellega ma surfamist alustasingi ja nüüd on teadmisi ja infot nii palju,et ajab üle .
Meie naabripoisil on homme sünnipäev ja ma pakkusin ennast torti tegema.Poiss on tuletõrje fänn ja temale proovin tuletõrje autot.Täpsemalt sellest järgmine kord koos retseptide ja piltidega .
Täna sai katsetatud uut moodi tordikatet teha .Kuna on vaja tugevat punast tooni ,siis sai ostetud toiduvärvi ja algselt ka kasutusjuhend korralikult läbi loetud.Täna tegutsema hakates ei tulnud lugemine enam pähegi ja siis see asi untsu kiskuski.Olin omale sõbranna appi kutsunud,et 2 pead on ikka 2 pead jne.Kuna tahtsin teha tugevat katet siis proovisin vahukommi katet teha. Netis on infot selle kohta küll ja küll.Mina näppasin ideed ja retsepti soome keelselt blogijalt nimega VIINER. Loodan et seda pahaks ei panda,sest mis netis see avalik.
Mis siis juhtus? Kuna toiduvärvi juhend jäi läbi kordamata, siis kardan et seda tulemust ma kasutada ei julge ,sest allergeenide kogus võib lastele ohtlikuks saada.Kõik st. enamus retseptis kirjeldatud protsessid läksid nii nagu peab.Sulatasin vahukommid korralikult ja alustasin segamist tuhksuhkruga mille tagajärjel peab tulema ilus rullitav mass.See võttis üksjagu aega ja musklirammu sest oli küll kirjas , et on alguses kleepuv,aga see oli lausa liimuv sest mis massi külge jäi see kinnitus ikka korralikult.Lisasime siis ka pisut värvi vaevumata ikkagi lugema kuidas oleks parem.Arvasime,et vahet pole me ei hakka lahjendama vaid paneme kohe pulbrit,sest lahjendama pidi 9 g pulbrit 1 L vee kohta .Ilmsest oli see esimene viga, sest tuleb välja,et pulber tuleb ikkagi korralikult soojas vees lahjendada ,et värv oleks intensiivsem.Mina siis sõtkusin tainast ja Kaidi lisas aga pisut pulbrit.Ikka roosa.Okey proovime siis lahjendada.Tegime seda aga jaheda veega ja ikkagi oli roosa.Kuna olime juba üsna palju seda pannud, siis hakkasime alles lugema miks ei toimi ja selgus oligi majas.
Nüüd olen kahtleval seisukohal, sest on öeldud max 20 ml lahjendatud segu 1 kg taigna kohta aga minul on seal vist 3x rohkem.Iseenesest ei oleks vist midagi kui ma seda kasutaksin, sest kate tuleb koogile ümber ja kiht on väga õhuke.Aga kui see on ikkagi palju? Mis siis,kui lapsed pärast haiged?Kas saaksin sellega siis elada?
See kõik jääb nüüd mind häirima terveks päevaks,sest õhtul pean koogi millegagi katma ja lõpule viima.Eks annan hiljem teada ,mis tegin.

No comments:

Post a Comment